לקוחות יקרים,
הופעתו של Jim Jeffries - נדחתה!
במהלך סוף השבוע לאור המצב הבטחוני ניהלה הפקת המופע הערכות מצב אל מול הצוות של ג׳ים ג׳פריס וקיבלנו החלטה משותפת לדחות את המופע שתוכנן ל-16.5 כדי לא לסכן את האמן והקהל, המופע נדחה לתאריך 24.10.23 באותו מקום, היכל מנורה מבטחים.
כלל הכרטיסים יהיו תקפים לתאריך החדש.
שאלות ותשובות:
ש.: מה תאריך החדש?
ת.: התאריך החדש הוא 24 לאוקטובר 2023.
ש.: האם מקום ישיבה שלי משתנה?
ת.: לא, הזמנה שלך נשארת ללא שינוי.
ש.: על הכרטיס מופיע התאריך הקודם של התאריך, האם זה תקין?
ת.: הכרטיס שברשותך תקף לתאריך החדש. אין צריך להחליפו.
ש.: האם אני אקבל כרטיס חדש?
ת.: לא, הכרטיס שבידך יהיה תקף למועד החדש. מה שחשוב הוא הברקוד על גבי הכרטיס בלבד.
ש.: השתמשתי בהטבה שקיבלתי מ- MAX/נוסע המתמיד/אמריקן אקספרס/ישראכרט, האם אני צריך להוריד קוד הטבה חדש? מחדש?
ת.: לא. ההזמנה שלך נשארה כמו שהיא, אין צורך לבצע כל שינוי.
ש.: רכשתי כרטיסים דרך וועד, האם הם יהיו תקפים למועד החדש?
ת.: ראשית יש לבדוק ישירות מול הגוף ממנו רכשת את הכרטיסים.
נציין כי לרוב, הארגונים משנים את התאריך והכרטיסים יהיו תקפים למועד החדש, יחד עם זאת חלק מהארגונים מבטלים את כל הכרטיסים ומזכים את הלקוחות ונדרש לרכוש מחדש את הכרטיסים.
ש.: האם יש שינוי בשעות האירוע?
ת.: לא. שעת פתיחת הדלתות היא 19:00, תחילת מופע בשעה 20:00.
ש.: רכשתי כרטיס באיסוף עצמי ואספתי אותו כבר, האם אני צריך להגיע למשרדים ולהחליפו בחדש?
ת.: הכרטיס שברשותך תקף לתאריך החדש. אין צריך להחליפו.
ש.: לצערי לא אוכל להגיע לאירוע בתאריך החדש, מה אני יכול לעשות?
ת.: אתה בהחלט תחסר לנו! יחד עם זאת, אתה יכול לשלוח לנו פנייה כאן ואנחנו נטפל בה בהקדם האפשרי. לשליחת הפנייה לביטול לחץ כאן.
ש.: רכשתי כרטיסים דרך וועד ואני רוצה לבטל, מה עליי לעשות?
ת.: עליך לפנות לארגון ממנו רכשת כרטיסים על מנת לבטל ולקבל את ההחזר.
ש.: קניתי כרטיסים לי ולחברים שלי אך לצערי הם לא יכולים להגיע בתאריך החדש. האם ניתן לבטל חלק מההזמנה?
ת.: לצערנו לא ניתן לבטל חלק מהזמנה. יהיה עליך לבטל את העסקה ולבצע אותה מחדש.
ש.: יש לי שאלה נוספת, מה עושים?
ת.: לחץ כאן ליצירת קשר ונחזור אליך בהקדם!