
לקוחות יקרים,
לצערנו הרב אנו נאלצים להודיע על ביטול הופעתה של להקת איירון מיידן בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-30 במאי באצטדיון בלומפילד.
בשבועות האחרונים ההפקה הישראלית בשיתוף מנהלי הלהקה ניסו להגיע להבנות לגבי תיאום מועד חדש להופעה בישראל אך לצערנו הרב ללא הצלחה.
אנו נערכים להחזרת כספכם באופן מיידי.
זיכוי כספי מלא יבוצע לכל רוכשי הכרטיסים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה, לא נדרשת פעולה מצדכם ואין צורך לפנות למוקד שירות הלקוחות בנושא. הצוות שלנו מטפל בנושא במלוא המרץ.
שאלות ותשובות
ש.: קניתי את הכרטיסים באמצעות כרטיס אשראי, איך אני מקבל החזר כספי?
ת.: כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה יזוכה באופן אוטומטי. תוכל לראות את הזיכוי בדו"ח פירוט עסקאות האשראי שלך בחודש העוקב למועד שבו בוטל האירוע.
ש.: קיבלתי הודעה שהכרטיס שלי בוטל, מתי אראה את ההחזר בפועל?
ת.: תוכל לראות את הזיכוי בדו"ח פירוט האשראי שלך במחזור החיוב העוקב.
ש.: כרטיס האשראי שאיתו שילמתי פג תוקף/בוטל, איך אקבל את ההחזר?
ת: לצערנו, לא ניתן לזכות כרטיס אשראי אחר מלבד זה שאיתו בוצע התשלום מלכתחילה. צעד זה נועד לוודא שההחזר הכספי יגיע לאדם שביצע את הרכישה בפועל. לרוב, אם כרטיס האשראי החדש משויך לאותו חשבון בנק, הזיכוי יעבור לשם באופן אוטומטי ללא צורך בפעולה נוספת מצדך.
אם חשבונך נסגר, אנא פנה לחברת האשראי שלך והם יבצעו את ההעברה עבורך.
ש.: אני רוצה שתזכו את כרטיס אשראי אחר, האם זה אפשרי?
ת: לצערנו, לא ניתן לזכות כרטיס אשראי אחר מלבד זה שאיתו בוצע התשלום מלכתחילה. צעד זה נועד לוודא שההחזר הכספי יגיע לאדם שביצע את הרכישה בפועל.
ש: שילמתי באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירקט, האם אתם יכולים לזכות אותו גם?
ת.: כן, אנחנו נזכה את כרטיסך באופן ידני מול חברת אשראי ללא צורך בפעולה נוספת מצדך.
ש: שילמתי במזומן, איך אני מקבל את הכסף בחזרה?
ת..: במידה ורכשת את הכרטיסים במזומן, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם על מנת לבצע את הזיכוי.
ש: רכשתי את הכרטיסים דרך משרד הכרטיסים אוונטים/ בראבו/ארגון/ וועד עובדים מסוים. כיצד אני מקבל זיכוי?
ת: עליך לפנות למשרד או לגוף דרכו רכשת את הכרטיסים.
ש: האם ידוע לכם שמופע צפוי להתקיים בישראל בעתיד?
ת.: ההפקה המקומית פועלת בשיתוף מנהלי האומנים בחו"ל על מנת למצוא תאריך חלופי. במידה וימצא כזה, תצא הודעה מסודרת לתקשורת.